1.000+ Sosyal Medya Hesabı
10.000 Tasarım
600 + Proje
10.000 + Mutlu Müşteri
Sosyal Medya Projesi İçin Hemen Başvur
Meta Partner Resmi İş Ortağı!📈
Google Partners Hakkında
Aldığımız sertifikalarla Google Ads konusundaki becerileri ve yetkinliklerini kanıtlayan Google İş Ortakları ve Premier İş Ortakları, müşterilerin kampanya başarısını en üst düzeye çıkarmaları ve müşterilerin kampanyalarıyla ilgilenerek işlerini büyütmeleriyle bilinir.
Kaynak: Google Partner
Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal Medya Yönetimi
Şirketinizin sosyal ağlarını nasıl yönetiyorsunuz? Sosyal medya yönetimi birkaç aşamadan oluşur ve basit bir yayılımdan çok daha fazlasıdır. Sosyal medyada olmak artık hiçbir şirket için bir fark değildir.
Hâlihazırda bu aracın değerini gören ve müşterileriyle iletişim ve tanıtım kanalı olarak kullanan şirketler, hem markalarıyla hem de ürün/hizmetleri ve içerikleriyle ağlarda öne çıkıyor.
Bu nedenle, giderek daha fazla şirket, müşterilerine daha yakın olmak ve rekabette kaybetmemek için sosyal ağlarda profillerini oluşturuyor. Ancak çoğu, tanımlanmış herhangi bir strateji olmadan ve sosyal ağların nasıl yönetileceğini çok iyi bilmeden başlayanların sayısı çok fazladır.
Bu zorluğu daha önce yaşayanlar vardır. Bugün bile sosyal medya stratejimizin en etkili olup olmadığını, müşteri iletişiminizin optimal olup olmadığını veya başka bir yaklaşım denemeniz gerekip gerekmediğini merak ediyor olabilirsiniz.
Bir sosyal medya yönetimi ile ne tür içerikler yayınlayacağını, daha hafif mi yoksa daha ciddi bir yaklaşım mı izleyeceğini, sosyal medyada ne sıklıkta paylaşım yapacağını ve hangi metrikleri analiz edeceğini belirlemenin kolay olmadığını bilinir. Bu nedenle, bir sosyal ağlarda bazı süreçleri, bu ağların yönetimine doğrudan uygulamanız için faydalı olabilecek pratik tavsiyeler de dahil olmak üzere birçok bilgiyi önceden edinmek gerekir.
Sosyal medya yönetimi son zamanların en merak edilen konuları arasına yer alıyor. Sosyal medya yönetimi, sosyal medya hesaplarını nasıl kullanılacağını, kitlelere nasıl adım atılacağı ve iletişim kurulacağı konusunda yol gösteren bir iştir. Sosyal medya artık günümüzde çok önemli bir yere sahip olduğu için yönetimi için de profesyonel ajanslardan hizmet almak gerekir.
Sosyal Medya Yönetiminin Bir Ajans Tarafından Yapılması
Sosyal medya yönetiminin bir ajans tarafından neden yönetilmesi gerektiğini öncelikle bilmek gerekir. Sosyal medya yöneticiliğini bir ajans tarafından yönetilme nedenleri şu şekildedir?
- Prestijli bir görünüm sağlamak
- Daha fazla müşteriye ulaşmak
- Ürünler ve hizmetler konusunda doğru ve sağlıklı bilgiler vermek
- Rakip şirketler arasında daha ön planda olmak
Sosyal medya alanında kaliteli içerikler, kaliteli ürün paylaşımı ve fotoğraf çekimi gibi unsurların en iyi seviyede olması gerekir. Bu alaturka medya ajansın verdiği hizmetler ile mümkün olmaktadır. Alaturka ekibi ile birlikte rakip analizi, içerik üretimi ve raporlama işlemleri daha iyi bir şekilde ortaya konur.
Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Yapılır?
Sosyal medya yönetiminde belirli bir sıra izlemek gerekir. Öncelikle sosyal medya yönetiminde kitle belirtmek gerekir. Daha sonra içeriklerin bu kitleye uygun bir şekilde yönetiminin yapılması gerekir. Sosyal medya yönetiminde rakip analizi de önemlidir. Aynı zamanda kuruluşun, kişilerin ya da şirketin doğru bir şekilde reklamını yapmak gerekir. Bu unsurlara dikkat edildiği sürece sosyal medya yönetimi en iyi şekilde yapılmış olur.
Sosyal Medya Yönetimi Neden Önemlidir?
Sosyal medya alanında her yaştan ve kesimden insan olduğu için şirketlerinde kendilerini daha iyi tanıtabilmesi açısından sosyal medya yönetiminin iyi yapılması gerekir. Bunun içinde alaturka medya kaliteli sosyal medya yönetimi hizmeti sunuyor. Şirketlerin ya da kişilerin daha fazla kitleye ulaşması ve prestij sahip olabilmesi açısından sosyal medya yönetimine büyük önem verilir.
Profesyonel Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal medya yönetiminin daha etkili sonuçlar alabilmek için profesyonel sosyal medya yönetimi hizmeti almak gerekir. Bu konuda alaturka medya profesyonel hizmetlere vererek müşteri memnuniyeti kazanmıştır.
Sosyal Medya Reklam Yönetimi
Sosyal Medya Reklam Yönetimi
Sosyal medya reklamlarının verilmesinden sonra sürecin titizlikle takibi bu noktada oldukça önem arz eder. Reklamların hedef kitleye ulaşıp ulaşmadığı, ne derece başarılı geri dönüşler sağladığı gibi hususlar bu noktada oldukça önemlidir.
Alaturka Medya Ajansımız bünyesinde uzmanlarımız ilgili sürece dair tüm raporları alır ve özveriyle bir durum değerlendirmesi yaparlar. Bunun neticesinde de yeni stratejilerle daha kararlı adımların atılması aşamasına geçerler.
Sosyal medya reklamları, birtakım ürün ve hizmetlerin insanlara tanıtılması noktasında oldukça iyi faydalar sağlayabilen reklam türlerinden biridir. Daima dinamik bir gelişme prensibiyle faaliyet gösteren firmalar genellikle kendilerini daha fazla şekilde öne çıkarma çabası içerisinde olurlar.
Bu yüzden de tüm modern ve işlevsel sistemlerden yararlanmaya çalışırlar. Çeşitli sosyal medya platformlarının insanlar tarafından sıkça ziyaret edilmesi, onlara bu noktada öne çıkmak konusunda harika bir fırsat verir.
Bu tür alanlarda yayınlanacak reklamlar sayesinde firmalar potansiyel müşteri sayılarını artırma olanağını elde ederler.
Her açıdan profesyonelce bir çalışmanın yapılması, sosyal medya reklamlarından en memnun edici geri dönüşlerin alınmasını sağlar. Alaturka Medya Ajansı olarak sizlere bu konuda üst düzey hizmetler vermeye hazır bulunuyoruz.
Sosyal Medya Reklamları Neden Önemli?
Giderek daha fazla dijitalleşen dünyada sosyal medya reklamları ve diğer seçenekler çok daha önem kazanır bir hale geliyorlar. Çünkü insanlarla ortak bir noktada buluşma konusunda dijital reklamlar harika bir işlevsellik gösteriyorlar. Bunu sosyal medya reklamları nezdinde açıkça görebilmek mümkün oluyor.
- Geniş kitlelere kısa sürelerde ulaşılması,
- En düşük maliyetlerle fazla sayıda insanla temas kurulması,
- Reklamların kolayca kontrol edilmesi ve üzerinde değişiklikleri yapılabilmesi,
- Geri bildirimlere göre rahatlıkla birtakım back testlerin yapılması,
Genel olarak dijital alanda var olan ve insanlarla temas kurmayı hedefleyen her biri faaliyet türü için sosyal medya reklamları bu hususlardan dolayı önemlidir.
Reklamların Türleri Nelerdir?
Reklamlar birbirinden farklı yapıda sosyal platformlara özgü yapılabilirler. Facebook, Youtube, Twitter, Linkedin ve Instagram gibi sosyal alanlara yönelik başarılı reklam çalışmaları yapılabilir. Ajansımızdan dilediğiniz alan için bir profesyonel reklam verme hizmeti alabilirsiniz.
Sosyal Medya Reklam Yönetimi Fiyatları
Online sosyal medya reklamlarına dair fiyatlar daima birtakım hususlara bağlı olarak bir değişkenlik arz eder. Reklamların süresi, reklam verilecek platform ve hangi ek araçların kullanılacağı bu noktada fiyatları belirlemeye yardımcı olur. Dilerseniz ajansımızla irtibata geçerek reklam verme fiyatları konusunda çok net bilgilere ulaşabilirsiniz.
Neden Sosyal Medya Reklamı?
Faydaları
- Kullanıcı Dostu
- Seo Altyapısı
- Dijital Reklama Uygun
- 7/24 Ulaşılabilirlik
Sosyal Medya Reklamının Önemi
Erişilebilir Olmanızı Sağlar
İnternet ortamında oluşturacağınız web tasarım ile dijital ortamda kolayca erişilebilir olmanızı sağlanacaktır.
Uluslararası Büyüme Sağlar
Global çapta talep oluşması noktasında rehberlik edecek ve dijital ortam ile duygusal bağ kurması neticesinde uluslararası büyüme sağlayabilirsiniz.
Yeni Müşteriler Bulma İmkanı Sunar
Dijital alanda varlığınızı kanıtlamak adına oluşturacağınız web tasarım ile yeni müşteriler edinme noktasında imkan sunmaktadır.
Sıkça Sorulan Sorular
Sosyal Medya reklam nedir?
Sosyal medya reklamcılığı, bir markayı veya ürünü tanıtmak amacıyla sosyal medya platformları için reklam, kampanya ve içerik oluşturma sürecini ifade eder.
Sosyal Medya reklam nasıl olur?
Sosyal medya reklamcılığı çalışması, üç şeyi iyi yapan bir reklam kampanyası oluşturmak için reklam araçlarının kullanılmasını içerir: hızla dikkat çeker, yanıt verir ve haber akışındaki diğer reklamlardan sıyrılır. Harika bir sosyal medya reklamı, aynı zamanda onu izleyiciyle alakalı kılan unsurları da içerir.
Sosyal Medya reklamda neler yapılır?
Sosyal medya reklam yönetimi, sosyal ağlardaki reklam stratejinize ayak uydurmayı ve tek bir ara yüz kullanarak tüm sosyal reklamlarınızı tek bir yerde yönetmeyi içerir. Kampanyalarınızı oluşturmak ve yönetmek için kullanılacağı için, platformunuza bağlı olarak uygulamayı Play Store veya App Store’dan indirmeniz gerekir.
İndirdikten sonra sosyal medya pazarlama uygulamasını açın ve ekranın sol alt köşesinde bulunan “Reklamlarım” seçeneğine tıklayın.
Ardından, mevcut kampanyalarınızdan birinden bir reklam seçin veya yeni bir reklam oluşturun
Ekranın sağ üst köşesindeki Kampanya Oluştur düğmesine (kırmızı simge) tıklayın
Kampanyaya “Sosyal Medya Reklam Kampanyası” gibi bir isim verin, hedef belirleyin yani bu kampanya ile neyi başarmak istiyorsunuz? Marka bilinirliğini artırma, olası satış yaratma vb. gibi, hedeflemek istediğiniz kitleyi seçin, örneğin İngiltere’de yaşayan 18-35 yaş arası, akıllı telefonu olan erkek/kadın vb., varsa bütçeyi ve varsa reklam biçimini ve yerleşimlerini seçin. Planlayın, yani sadece hafta sonları haftada 1 gün gibi ne zaman çevrimiçi görünmesini istiyorsunuz vb., gerekirse “Facebook reklamcılığı” gibi bir ad vererek bir Reklam Seti oluşturun. Tüm bu işlemler oldukça fazla zamanınızı almaktadır. Firmamızla çalışarak hızlı ve profesyonel şekilde düşük bütçelerle reklam verme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
İlanınızı tamamladıktan sonra, göndermeden önce dikkatlice incelemeniz gerekir. Tüm ayrıntıların doğru olduğundan ve ürün veya hizmetinizi mümkün olan en iyi şekilde yansıttığından emin olun.
Sosyal Medya reklam amacı nedir?
Sosyal medya reklamcılığının temel amacı, marka bilinirliğini artırmak ve sosyal ağlarda daha fazla kişiye ulaşmaktır.
Sosyal Medya reklamın avantajları nelerdir?
Sosyal medya reklam yönetiminin en büyük avantajları kolaylık ve maliyet verimliliğidir. Birden fazla araç, elektronik tablo ve takvim kullanmak zorunda kalmadan tüm reklamlarınızı tek bir yerden yönetebilirsiniz.
Sosyal Medya reklam yönetimi nasıl yapılır?
Sosyal medya reklamcılığı için birçok farklı hedef türü vardır: olası satış yaratma, video görüntüleme, katılım sonrası ve daha fazlası. Bu hedefler hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz.
- Kampanya hedefinizi seçtikten sonra, bir reklam seti (reklamların görüntülendiği kapsayıcı) oluşturun. Bu reklam setinde şunları tanımlamanız gerekir:
- Reklamlarınız, Instagram veya Messenger gibi Facebook mülklerinde Facebook Haber Kaynaklarında görünecek yaratıcı öğeler (resimler veya videolar)
- Bütçeniz, bu reklam öğelerini tanıtmak için günde/hafta/ayda ne kadar para harcanacağı
Planlamalar bu konuda oldukça önemli bir faktördür. Firmamızdaki uzman kadromuz sayesinde tahmini fiyatlandırmalar yaparak sizin de bütçe planı yapmanıza olanak tanımaktayız. Uygun bütçelerle sağladığımız bu hizmetlerden müşterilerimiz oldukça yoğun bir performans alarak memnun kalmaktadır.
Sosyal Medya reklam çalışması nasıl yapılır?
Kampanyanızı oluşturun. Yayınlamak istediğiniz reklam türünü seçeceksiniz (videoyu güçlendirecek veya reklamını yapacak), bir bütçe belirleyecek ve reklamlarınızın ne kadar süreyle yayınlanmasını istediğinizi seçeceksiniz. “Reklam zaman planlaması” seçenekleriniz, aynı içeriği, kullanıcıların görme olasılığının en yüksek olduğu zamanlara bağlı olarak farklı zamanlarda yayınlamayı içerir; örneğin, Facebook’ta çalışma saatlerinde aktif olmaları, ancak çalışma saatlerinden sonra veya gece çok fazla olmaması gibi. Burası, siz aksini söyleyene kadar anahtar kelimeler ve kitleler için optimizasyon yapmaya devam edecek bir otomatik teklif verme sistemi kurabileceğiniz yerdir!
Metin, resim, video ve daha fazlasıyla reklamınızı oluşturun! Bir sonraki adım, tanıtılan tüm gönderileriniz için bir resim oluşturmayı içerir. Bu, göz alıcı bir grafik tasarım veya video klibin yanı sıra, her gönderide neler olup bittiğini açıklayan metin açıklamalarından herhangi bir şey olabilir, böylece insanlar daha fazla okumadan önce bazı bağlamlara sahip olurlar. Aşağıdaki yorumlar bölümü (varsa). Bu yapıldıktan sonra, benzer ürünleri paylaşabilecek, ancak kalite açısından sizinkiyle tam olarak eşleşmeyen, ancak yine de çevrimiçi bir yerde hala var olan rakip şirketlere geri bağlantılar ile birlikte doğrudan her gönderiye ilgili bazı hashtag’ler ekleyin.
Sosyal Medya reklam hizmeti nedir?
Sosyal medya reklamcılığı, bir şirketin ürün ve hizmetlerinin reklamını yapmak için sosyal medya web sitelerinin ve platformlarının kullanılmasıdır. Sosyal medya siteleri, reklam verenlerin yararlanabileceği yüksek oranda hedeflenmiş, ölçülebilir reklam biçimleri sunar. Reklam kampanyaları, platforma özel bir hedef kitleye yönlendirilebilir veya aynı anda birden fazla platforma yerleştirilebilir. Sosyal medya reklamcılığının maliyeti, platformun türüne, kampanyanın boyutuna, hedef kitleye ve süreye göre büyük ölçüde değişir. Reklam verenlerin birden fazla sosyal medya hesabını kolayca yönetmesine olanak tanıyan birçok üçüncü taraf aracı vardır. Her gün en az bir büyük sosyal kanalı kullanan 2 milyardan fazla insanla, sosyal reklamcılık birçok pazarlama planının ortak bir unsuru haline geldi. Bu tarz reklamları hiç uğraşmadan firmamızdan destek alarak yaptırabilirsiniz.
Sosyal Medya reklam ajansı nedir?
Platformda reklam yayınlamaya başlamak için Facebook reklam yöneticisi, Instagram ve diğer hesapları kurun.
Facebook Reklam Yöneticisi, işletmelerin reklamlarını Facebook’ta yayınlamaları için bir reklam platformudur. Kullanıcıların kampanyalar oluşturmasına ve bunları reklam yaşam döngüsünün tüm aşamalarında yönetmesine olanak tanır: görsel öğeler içeren reklamlar oluşturmaktan farklı yaklaşımları test ederek performansı optimize etmeye kadar.
Instagram, Facebook’un sahip olduğu, kullanıcıların fotoğraf çekmesine ve bunları hashtag’ler, konum etiketleme veya hikayelerde paylaşılan yorumlar aracılığıyla diğer kullanıcılarla paylaşmasına olanak tanıyan bir fotoğraf paylaşım sosyal ağ hizmetidir; bu, kampanyanızı bu platformda yürüttüğünüzde hedef kitlelerin yanı sıra erişimi artırmanıza yardımcı olur.
Twitter gibi diğer platformlar, daha büyük bütçeleriniz varsa, daha fazla hedef kitle hedeflemesi için kullanılabilir, ancak bu platformların devam etmeden önce iş hedeflerinizle uyumlu olduğundan emin olun, çünkü alternatif bir kanala zaman ayırmaya değmeyebilir. ROI açısından ondan ne istediğinizi iyi bir şekilde eşleştirin
Tüm bu adımları firmamız olan reklam ajansımız ile sağlayarak her türlü reklam işlerinizi uğraş vermeden kısa bir sürede halledebilmektesiniz. Ajansımız bu konuda uzman olduğundan her detayı biliyoruz ve her geçen gün kendimizi geliştiriyoruz.
Sosyal Medya reklam yönetiminin faydaları nelerdir?
Sosyal medya reklamcılığının en büyük faydaları, maliyet etkinliği ve katılımdır. Neredeyse diğer tüm pazarlama biçimlerinden daha az parayla daha fazla kişiye ulaşabilirsiniz. Aslında, yakın tarihli bir araştırma, Facebook reklamlarının banner reklamlardan 7 kat daha yüksek YG’ye sahip olduğunu buldu. Firmamız olan sosyal medya reklam ajansı ile çalışarak oldukça fazla müşteri kitlesine sahip olarak firmanızı ve kişisel hesabınızı zirveye ulaştırın. Her türlü ince detayı atlamadan özenle yaptığımız çalışmalar sayesinde başarı oranları yüzde yüze yakın düzeylerde olmaktadır. Zaman kaybı olmadan reklam vermenin en iyi yollarından birisi de ajansımız ile çalışmalar yürütmektir.
Sıkça Sorulan Sorular
Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Yapılır?
Sosyal medya yönetimi için gerekli çalışmaların önceden belirlenmesi gerekir. Sosyal medya stratejimi nasıl kurarım? Farkı yaratan da budur: İyi tanımlanmış bir strateji olmadan şirketinizin sosyal bir profili olur, ancak bununla ne yapacağınızı bilemezsiniz. Bu, birçok işletmenin başarısız olduğu ve nihayetinde bu yatırımın gerçek faydasını göremedikleri ve vazgeçtikleri noktadır.
Sosyal medyada bulunma amacının ne olduğunu belirlemek oldukça önemlidir. Burada örneğin sosyal medya stratejinizi yönlendiren en önemli ana kanallardan biri markadır. Takipçilerinizin ve müşterilerinizin içeriğinizin bir kısmını paylaşmak, sunduğunuz içerik ve hizmetleri yorumlamak ve incelemek veya sizinle açık bir iletişim kanalına sahip olma konusunda kendilerini rahat hissettikleri yerdir. Ancak, stratejinize eklenebilecek bazı hedefler de vardır. Örneğin;
- Marka tanıtımı,
- Müşterilerle iletişim kanalı olmak,
- Şirketinizin hayranlarından oluşan bir topluluk oluşturmak,
- İçerik tanıtımı yoluyla eğitim vermek,
- Satış.
Anahtar, stratejiniz (odağınız) tarafından yönlendirilen tek bir hedefe sahip olmak ve şirketinizin zaman çizelgesiyle uyumlu kalmak olmalıdır. Ve en önemlisi, bu strateji zamanla değişebilir (ve değişmelidir). Sosyal medya yönetimi ile işletmenizin amacına ulaştığını ve markalaşmanın artık eskisi kadar önemli olmadığını düşünüyorsanız, bir sonraki adım satışlara odaklanmak olabilir.
Sosyal Medya Yöneticiliği Ne İş Yapar?
Sosyal medya yönetimi yapan kişiler hesapların sağlığını iyileştirir ve bilinirliğinizin atmasını sağlar. Sosyal ağlarda ne paylaşmalıyım? Amacınızın ne olduğunu bilmek ne göndereceğinizi belirlemek için çok önemlidir. Örneğin, burada sosyal medya stratejisinin temel amacının, satış ekibinizi beslemek için potansiyel müşteriler oluşturmak olduğundan bahsedilebilir.
Bunu akılda tutarak, gönderilerinizin çoğu blog gönderileri veya e-kitaplar, web seminerleri, videolar vb. bir tür içeriktir. Bu tür gönderiler ana yönünüzdür ve sosyal ağlarınızı daha da beslemek için içerik üretimine çok yatırım yapılır. Ancak takipçilerinizle/müşterilerinizle iletişimin ve markanızın keşfedilmesinin de stratejinizde çok önemli olduğunu unutmamalısınız. Bu nedenle, içeriğinizle doğrudan ilgili olmayan başka tür yayınlar da yapmalısınız. Örneğin:
- Kurumsal videolar (yılsonu videoları ve 5.000 müşteriye ulaştığımızda yapılacak yayınlar),
- Anma günlerinde özel yayınlar yapmak,
- Takipçilerinizle etkileşime geçmek için komik resimler ve GIF’ler paylaşmak gerekir.
Sosyal Medya Hesabı Nasıl Olmalı?
Sosyal medya hesapları içerik bakımından dolu ve düzenli olmalıdır. Hangi sosyal ağlar da olunmalıdır? Halihazırda sosyal medyaya aktif olarak yatırım yapmayı düşünüyorsanız, tam olarak ne yapmaya başlamanız gerektiğini merak ediyor olabilirsiniz.
İlk adım, işletmenizin bulunması için hangi sosyal ağların anlamlı olduğunu belirlemektir. Facebook gibi bazı sosyal ağlar, hedef kitle erişimleri nedeniyle yüksek derecede şirket varlığı (iş türünden bağımsız olarak) gerektirir. İnstagram gibi diğerleri de bir giyim e-ticaretine kurumsal hizmetler vererek şirketin çok daha fazla sonuç getirmesine yardımcı olabilir.
Sonuçta, önemli olan hedef kitlenizin nerede olduğunu bilmektir. Ve çoğu zaman öğrenmenin tek yolu denemedir. Bir sosyal ağda bir profil oluşturursanız ve bağlantınızın eksik olduğunu keşfederseniz, onu kaybetmezsiniz. Öğrendiklerinize ek olarak, müşterinizi orada bulma ve şirketinize iyi sonuçlar getirme şansınız çok daha yüksektir.
Stratejimizi test etmek ve genişletmek için her zaman yeni kanallar arayabilirsiniz. Ama sonunda, uzun süredir yatırım yaptığınız sosyal ağların (bu durumda Facebook gibi) size en fazla sonucu veren ve yatırımınızı hak eden sosyal ağlar olduğunu keşfedebilirsiniz.
Sosyal Medya Yönetimi Nedir?
Sosyal medya yönetimi nedir? Sosyal ağları yönetmek, paylaşmaktan çok daha fazlasıdır. Sosyal ağların yönetimi, stratejinin ve konumlandırmanın tanımlanmasından, yayınların planlanması ve uygulanmasından, sonuçların izlenmesi ve araştırılmasına kadar çeşitli aşamaları içerir.
Tüm bunların iyi bir şekilde yapılabilmesi için o kanaldan sorumlu tek bir kişinin olması gerekir, çünkü bu sadece gerçek bir fayda getirmeyen bir yükümlülük olarak değil, şirket için önemli ve gerekli bir süreç olarak görülecektir. Bu iş, kendini tam zamanlı olarak sosyal medya pazarlamasına daha fazla sonuç getirmeye adamış bir analist tarafından yapılır.
İyi Bir Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Yapılır?
İyi bir sosyal medya yönetimi yapmak için gerekli niteliklere kişilerin sahip olması gerekir. Sosyal medyada ne sıklıkla paylaşım yapmalıyım? Zaman içinde kaybolmamaları için bir yayın takvimi tutmanın çok önemli olduğu vurgulanır. Henüz piyasaya sürülecek bir içerik deposu olmadığında bunun ilk başta zor olabileceği bilinir. Ancak, İçerik Pazarlama stratejiniz geliştikçe, sosyal ağlarınız için çok daha fazla girdiye sahip olacaksınız.
Sosyal Medya Yönetimini Kimler Yapabilir?
Sosyal medya yönetimi yapacak olan kişiler bu işte uzman olmalıdır. Her gün yeni içerik üreterek, hesaplardaki programı tutarlı tutmanın çok daha kolay olduğu da açıktır. Ancak, burada iletmek istenen mesaj, ilk etapta bu kadar çok içeriğe sahip olmanıza gerek olmadığıdır: önemli olan mevcut olmak ve hedef kitlenizle alakalı içerik yayınlamanızdır.
Ve bunun için, ilginç bulduğunuz harici bir blogdan bir makale veya işinizle ilgili bazı ipuçları içeren kısa bir video yayınlayacak olmanız önemlidir.
Neden Sosyal Medya Yönetimi Yapılmalıdır?
Sosyal medya yönetimi içinde önemini anlamak için rakipleri iyi analiz etmek gerekir. Yapılan çalışmalarla arttıracak olan müşteri sayısı ile daha fazla kâr elde edilebilir.
Sosyal Medya Yönetiminin Faydaları Nelerdir?
Sosyal medya yönetimi yaparak birçok fayda elde edilebilir. Bunlardan en önemlisi hesaplara gelecek olan yeni takipçilerin sayısıdır. Yeni takipçilerin gelmesiyle artan trafik sitenizdeki satışlar da artar.
Profesyonel Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Yapılır?
Profesyonel olarak sosyal medya yönetimi yapmak için gerekli tecrübenin olması gerekir. Ayrıca günümüze herhangi bir eğitimi olmayan bu mesleği üniversitelerin reklamcılık bölümlerinden mezun olan kişiler yürütebilir.
Sosyal Medya Yönetimi Kazanç Sağlar mı?
Sosyal medya hesaplarında yapılan optimizasyon çalışmaları ile hesapların aldığı trafikler de artar. Artan trafik ile de yüksek kazançlar sağlanabilir. Ayrıca sosyal medyada her gün en az bir yeni blog yazısı ve haftada birçok öncü materyal yayınlayarak frezeleme sonrası sistemin nasıl çalıştığını keşfedebilirsiniz.
Ayrıca, her blog yazısı, her sosyal ağda ortalama üç defadan fazla, her zengin materyal ise haftanın farklı zaman ve günlerinde dört defadan fazla yayınlanır. Örneğin, blogda yayınlanan bir gönderi, sosyal ağlarda aynı gün ve üç kez daha tanıtılır. Böylece sosyal ağlara farklı zamanlarda giren izleyiciler aynı aktarımı görme imkanına sahip olacaklar.
Resmi Google Partner İş Ortağıyız!📈
Proje Süreciniz
Tanışma
Talep
Planlama
Teklif
YENİ HEDEF KİTLELERE İLHAM VERİN
- Yeni Müşteri Fırsatı
- Marka Bilinirliği
- Finansal Avantajlar
- Çözüm Ortağı Ekosistemi
Profesyonellerimiz
Murat Örs
Tugay Çaylan
Betül Biçer Örs
Barış Gözübüyük
Bizi Tercih Eden
Kurumsal
Dijital inovasyon doğamızla ve teknolojiden beslenip dijital pazarlama çözümlerimizi sürdürülebilir ile birlikte verimlilik ve karlılık sağlamaktır. Çalıştığımız markalarımıza, sahip olduğumuz teknoloji ve uzman kadromuzun deneyimlerinin tümünü sunarak markalarımızı hedeflerinin ötesine taşımak için çalışıyoruz.
Vizyonumuz, bizi tercih eden firmalar için en iyi dijital uçtan uca bağlı marka deneyimini yaratırken, firmalarımızın sahip oldukları tüm potansiyeli gerçeğe dönüştürmek için ilham veren ve akla ilk gelen küresel dijital partner olmaktır.
Dürüst ve güvenilirlik temelleri üzerine tüm dijital çalışmalarımızı inşa ederek;
Yenilikçi ve dönüşümcü
Paylaşımcı, şeffaf
Sonuç odaklılık
Merhametli ve samimi
Olmak temel değerlerimizi yansıtmaktadır.
- Özgünlük
- Yaratıcılık
- Teknolojik
- Değişime Uyum Sağlama
- Başarılı Geçmiş
- Çözüm Ortaklarıyla Uyumlu Çalışma