E-Ticaret Seo
E ticaret dünyası, internetin gelişmesi ile birlikte önemli hale geldi. E-ticaret, profesyonel site kurulumu ile başlayan bir konu olarak değerlendiriliyor ve ticarette dünyaya açılmak için gereklidir. E ticarette başarılı olmak için öncelikli konu sitenin tasarım özelliğidir.
E-Ticaret Seo İlk Adım
Site tasarımı, başarılı bir e ticaret için önemlidir. Site temalarını pratik olması, canlı destek seçenekleri, pratik satın alma yazılımları ve ziyaretçi beklentisine uygun yazılımların siteye eklenmesi gibi konular önemlidir. Sitenin kullanışlı olması ve seo uyumlu olması önemlidir. Ayrıca e ticaret sitelerinde arama motoru önemlidir. Özellikle binlerce çeşit ürüne sahip sitelerde arama yazılımı ziyaretçinin aradığı özelliklerdendir.
E-Ticaret ve Seo Uygulaması
Sitenin tasarım özelliği bakımından önemli bir seviyede olması gerekiyor. Tasarım, içerik ve yazılım özelliği yeterli seviyede olan bir e ticaret için seo çalışmaları sitenin ziyaretçi ile buluşmasında etkilidir. Ziyaretçinin kısa sürede kolay bir şekilde aradığını bulması, sitenin hızlı açılması ve hızlı kapanması kullanım kalitesini artırır. E-ticaret siteleri için;
- Organik makale ekleme işlemleri,
- Telifsiz fotoğraf ekleme,
- Backlink çalışmaları seo çalışmalarının temelini oluşturmaktadır.
Dünyaya açılmak isteyen firmalar için profesyonel site tasarımı ve bu siteler için uygulanan seo çalışmaları önemlidir.
E-Ticaret Seo Neden Önemlidir?
Profesyonel bir sitenin ziyaretçi ile buluşmaması durumunda o sitenin önemi kalmamaktadır. Bu nedenle seo çalışmaları sitenin ziyaretçi ile buluşmasında önemlidir. Google arama motorunda anahtar kelime aramalarında ilk sırada yer almak isteyenler için seo çalışmasının önemi son derece önemlidir. İçerik çalışmaları, sosyal medya çalışmaları ve ziyaretçi beklentisine uygun yazılımların siteye eklenmesi gibi işlemler sitenin ziyaretçi sayısını artıracaktır.
E-Ticaret Seo Programı
Ürün kataloğunun siteye eklenmesi ve her bir ürün için özel kategori açıklaması özgünlük açısından önemlidir. Kategori açıklamasının özgün olması ve anahtar kelime ile desteklenmesi, Google aramalarında ilk sıraya yükselmek için önem arz eder. Profesyonel tasarım özelliğine sahip ve arama motoru özelliği ile dikkat çeken sitenin seo çalışması ile müşteri ile buluşması programın ana temasını oluşturuyor.
E-Ticaret SEO
E-ticaret SEO, sanal mağazaları Google’ın sıralamaların da zirveye taşımak için kullanılır. Çevrimiçi satışlarınızı artırmak istiyorsanız, e-ticaret için iyi bir SEO stratejisi uygulamak çok önemlidir. Burada, onu oluşturmak için dikkate almanız gereken temel faktörlerin neler olduğunu bilmek gerekir. Birçoğunun düşündüğünün aksine, sanal bir mağaza kurmak çevrimiçi satış yapmak için yeterli değildir.
İlk adım olmasına rağmen, organik konumlandırma stratejisine özen göstermek, işletmenize yeni müşteriler çekmek kadar önemlidir. Bu nedenle e-ticaret için her e-ticaret SEO stratejisinin sahip olması gereken temel unsurların neler olduğunu bilmekte fayda vardır.
E-Ticaret Seo
E-Ticaret SEO İçin Nelere Dikkat Etmelisiniz?
- Ajansın Ne Kadar Deneyim Sahibi Olduğu,
- Anahtar Kelime Seçimlerinde İzledikleri Strateji,
- SEO Haricinde Başka Uzmanlıklarının Olup Olmadığı,
- Raporlama ve Veri Paylaşım Süreçleri Nasıl İşlemektedir,
- Ajansın Kapsamlı Bir Hizmet Verip Vermemesinin Kontrolü,
- Ajansın Size Olan İletişimi ve İşe Olan Profesyonelliğinin Sorgulanması,
- Ajansın Başarı Oranı ve Sonuçları Nelerdir,
- Ajansın Analiz ve Ölçüm Stratejileri Nelerdir
- Ajansın Hizmet ve Planlama Süreci Nasıldır,
Sıkça Sorulan Sorular
E-Ticaret SEO Ne Demek?
Arama motoru optimizasyonu olarak da bilinen e-ticaret SEO, bir web sitesinin bir aramanın ilk sonuçlarında görünmesi için konumunu iyileştirmeyi amaçlayan bir stratejidir.
Bu strateji, bloglardan sanal mağazalara ve kurumsal web sitelerinden forumlara veya eğitim platformlarına kadar herhangi bir web sitesine uygulanabilir. Tüm bu sitelere SEO uygulama yöntemi benzer görünse de, gerçek şu ki, optimizasyona başlamadan önce göz önünde bulundurmanız gereken her web sitesinin yapısı, işlevselliği ve amaçları arasında önemli farklılıklar vardır.
Örneğin, bir blog gönderisini optimize etmek, bir ürün sayfasını optimize etmekle aynı şey değildir. Blog gönderisini optimize etmek kullanıcıları sayfalarda geçirdikleri süreyi artırmak için bilgilendirmeye veya eğlendirmeye çalışan uzun metinlere sahipken, bir ürün sayfasını optimize etmek ise satışı bir an önce kapatmaya çalışır.
Her durumda, eksiksiz bir dijital pazarlama stratejisinin bir parçası olarak e-ticaretinizde e-ticaret SEO optimizasyonları uygulamanız gerektiği yadsınamaz.
E Ticaret SEO Nasıl Yapılır?
E-ticaret SEO yapılması için detaylı bir içerik planın hazırlanması gerekir. Sonrasında özgün ve kaliteli içerikler hazırlanır, hazırlanan içerikler sağlam bir site altyapısının kurulması ile ilgili web sayfasına yerleştirilir. Bu şekilde oluşturulmuş internet siteleri Seo ile uyumlu olur.
E ticaret SEO Nedir?
E-ticaret SEO çalışmaları, sanal mağazaları Google sıralamalarında daha üst konuma yerleşmeleri sağlanır. Bu şekilde daha fazla trafik alan siteler satış miktarlarını arttırır ve daha fazla karlılık elde edilir.
E Ticaret SEO Amacı Nedir?
E ticarette Seo çalışmalarının amacı sanal mağazaları arama motorlarında olan görünürlüğünü arttırmaktır. Online sitelerde seo çalışmaları gelişmiş birçok operasyon sürecini kapsar. Bu yapılan işlemlerde temel amaç ürünlerin ve içeriklerin entegrasyonunu sağlamaktır.
E Ticaret SEO Nasıl Avantaj Sağlar?
E-Ticaret için ana SEO optimizasyonlarından biri ürün sayfalarındadır. SERP’de daha görünür olarak, o ürünü satın almakla en çok ilgilenen kullanıcılar, e-ticaretinize daha net bir satın alma niyetiyle ulaşacaktır.
Bluelist’e göre, tüm küresel e-ticaret trafiğinin %39’unun doğrudan organik trafikle ilgili olduğu düşünüldüğünde bu çok daha önemlidir. Bu yüzden iyi yapılandırılmış ürün sayfaları, dikkat çekici açıklamalar ve arama motoru takibini destekleyen teknik kurulum ile vakit geçirmenin tam zamanıdır.
Buna ek olarak, Büyük Veri araçlarıyla analitik, tüketicilerin davranışlarını tahmin etmelerine, ilgi alanlarını anlamalarına ve onlara doğru zamanda doğru çözümü sunmalarına olanak tanır.
Sayfalarınızın TO’sunu artırırsınız. TO, sayfalarınızın bir kullanıcının arama amacına ne kadar iyi yanıt verdiğini değerlendirmenize olanak tanıyan bir göstergedir.
Bu ölçüm, seçtiğiniz anahtar kelimeye ve SEO başlığı ve meta açıklamalarla ilgili diğer şeylere bağlıdır. Genel olarak, e-ticaret SEO ile çevrimiçi mağaza SEO’su, doğru sonuçlarda görünmek için gerekli ayarlamaları yapmanıza ve SERP’lerde web sitenizi görüntüleyen kişi sayısına göre tıklama oranınızı artırmanıza yardımcı olur.
Bu bağlamda performansınızı artırmak için iyi bir uygulama, Google Search Console’un “Arama Sonuçları” bölmelerinden bilgi çıkarmaktır. Bunlarda, kullanıcıların web sitelerinize ulaşmak için yaptıkları sorguları görebilir ve muhtemelen bu terimleri sayfalarınızın başlıklarına ve meta açıklamalarına dahil edebilirsiniz.
E Ticaret SEO Önemi Nedir?
Sanal mağazalar için E-ticaret SEO olanaklarının önemi büyüktür.
Elektronik ticarette bir SEO stratejisi uygulamanın birçok eylem safhası vardır. Burada daha fazla dikkat gerektiren üç alan bulunur.
Kurumsal blog, e-ticaret için iyi bir uygulama, kendi blogunuzu uygulamak ve sektörünüzle alakalı veya kullanıcılarınızın ilgilendiği konuları kapsayan bir içerik pazarlama stratejisi yürütmektir.
1000 kelimeden fazla uzun gönderiler ile blog, organik trafik oluşturmak için en etkili kanallardan biridir. Bu kaynak, sanal mağazanın tanımlanmış bir pazar nişinde faaliyet gösterdiğinde, sunduğu ürün türüne bağlı olan kullanıcıları çekmesini sağlamak için de çok kullanışlıdır.
Bir örnek de sürdürülebilir giysiler satan şirketlerdir. Google’ın üst sıralarında “sürdürülebilir moda” anahtar kelimesi için iyi bir blog yazısı yapılırsa, o segmentte otorite ve alaka düzeyi oluşturulabilir.
E Ticaret SEO Ücreti Nedir?
E-ticaret Seo ücretleri için detaylı bilgileri ayrıca danışarak alabilirsiniz. Ürün sayfaları; E-ticaret için SEO’da ürün sayfalarının konumlandırılması da çok önemlidir. İlerideki alıcıları bir ürünü satın almaya ikna edecek olan sayfalar tasarımı önceden çok detaylı bir şekilde belirlenmelidir.
Konum kazanmak için ürün sayfalarınızda SEO uygulamazsanız, kullanıcıların ürünlerinizi organik olarak tanıması imkânsız olacaktır. İlgili içeriklerle, bir çevrimiçi mağazada ürün açıklamaları hazırlamak için en iyi teknikleri öğrenebilirsiniz.
E Ticaret Hangi Hizmetlerden Yararlanmamızı Sağlar?
E-ticaret Seo çalışmaları ile birçok artı destek sağlanabilir. Ayrıca kategori sayfaları, çevrimiçi mağazaların Google’da sıralanması için iyi bir seçenektir.
Bu sayfaları optimize etmek değerlidir çünkü aynı sınıftaki tüm ürünlerinizi tek bir yerde toplayarak potansiyel müşterileriniz tüm envanterinize erişebilir. Ayrıca, sayfaları kategoriler halinde yapılandırmak, iyi bir kullanıcı deneyimi (UX) sağlamak için bir gerekliliktir; Bu, sonuçları sınıflandırmak için Google tarafından çok değer verilen bir kriterdir.
E Ticaret SEO'nun Bize Faydaları Nedir?
E-ticaret için SEO’nun birçok faydası vardır. Bir e-Ticaret SEO stratejisi uygulamak, çevrimiçi satışlarını artırmak isteyen herhangi bir işletme için çok önemlidir. Kaliteli organik trafik oluşturursunuz.
Sanal mağazanızı SERP’lerin en üstüne yerleştirmek, daha fazla insanın doğal olarak gelip ürünleriniz hakkında bilgi sahibi olmasını sağlayacaktır. Aslında, The Search Engine Journal’a göre, çevrimiçi etkinliğin %93’ü bir arama ile başlar.
Ayrıca, nChannel’a göre, çevrimiçi alışveriş yapanların %44’ü bir Google aramasıyla başlar. Sonuç olarak, daha fazla trafik elde etmek, daha fazla satış fırsatına yol açar. Her gün kullanıcıların satın alma isteklerini gösteren milyonlarca arama yapılır. Bu sorgular için sonuç listesinin başında olmak, daha fazla kullanıcının satın almaya hazır olması açısından kritik öneme sahiptir.
Örneğin, SEMRush’a göre “çevrimiçi kıyafet satın al” anahtar kelimesi için aylık 260 arama vardır. Bu çok yüksek bir sayı değildir, ancak bu kullanıcının ne satın almak istediği konusunda zaten net olduğuna şüphe yoktur, bu nedenle bunu mağazanın web sitesinde yayınlamak çok önemlidir.
Ayrıca, köşelerde reklam göstermek için bir ton para harcamadan bu arama sonuçları sayfasının en üstüne çıktığınızı hayal edebilirsiniz.
E Ticaret SEO Hangi Hizmetleri Kapsar?
E-ticaret seo hizmetleri siteleri arama motorlarında üst sıralara çıkarmak için gerekli olan hizmetleri sunar. Yapım aşamasında stratejiniz için bir hedef belirlenir. Bir SEO stratejisinde yapmanız gereken ilk şey, ulaşmak istediğiniz hedefi tanımlamaktır.
Bunun için ilerlemenizi organize bir şekilde takip edebileceğiniz için SMART hedefler oluşturmak idealdir. SMART hedefleri şunlardır: Ölçülebilir, gerçekleştirilebilir, gerçekçi, tanımlanmış bir zaman dilimi belirlenebilir. SMART hedefine bir örnek, “2022’nin ilk çeyreğinin sonunda sanal mağazaya yapılan ziyaretleri %10 artırmak” olabilir.
Gördüğünüz gibi, bu orta derecede ulaşılabilir bir hedeftir ve ona ulaşıp ulaşmadığınızı görmek için çeyrek boyunca ve sonunda veriler izlenebilir.
E-Ticaret Se
E-Ticaret Seonun Önemi
Erişilebilir Olmanızı Sağlar
İnternet ortamında oluşturacağınız web tasarım ile dijital ortamda kolayca erişilebilir olmanızı sağlanacaktır.
Uluslararası Büyüme Sağlar
Global çapta talep oluşması noktasında rehberlik edecek ve dijital ortam ile duygusal bağ kurması neticesinde uluslararası büyüme sağlayabilirsiniz.
Yeni Müşteriler Bulma İmkanı Sunar
Dijital alanda varlığınızı kanıtlamak adına oluşturacağınız web tasarım ile yeni müşteriler edinme noktasında imkan sunmaktadır.
Resmi Google Partner İş Ortağıyız!📈
Proje Süreciniz
Tanışma
Talep
Planlama
Teklif
YENİ HEDEF KİTLELERE İLHAM VERİN
- Yeni Müşteri Fırsatı
- Marka Bilinirliği
- Finansal Avantajlar
- Çözüm Ortağı Ekosistemi
Profesyonellerimiz
Murat Örs
Tugay Çaylan
Betül Biçer Örs
Barış Gözübüyük
Bizi Tercih Eden
Kurumsal
Dijital inovasyon doğamızla ve teknolojiden beslenip dijital pazarlama çözümlerimizi sürdürülebilir ile birlikte verimlilik ve karlılık sağlamaktır. Çalıştığımız markalarımıza, sahip olduğumuz teknoloji ve uzman kadromuzun deneyimlerinin tümünü sunarak markalarımızı hedeflerinin ötesine taşımak için çalışıyoruz.
Vizyonumuz, bizi tercih eden firmalar için en iyi dijital uçtan uca bağlı marka deneyimini yaratırken, firmalarımızın sahip oldukları tüm potansiyeli gerçeğe dönüştürmek için ilham veren ve akla ilk gelen küresel dijital partner olmaktır.
Dürüst ve güvenilirlik temelleri üzerine tüm dijital çalışmalarımızı inşa ederek;
Yenilikçi ve dönüşümcü
Paylaşımcı, şeffaf
Sonuç odaklılık
Merhametli ve samimi
Olmak temel değerlerimizi yansıtmaktadır.
- Özgünlük
- Yaratıcılık
- Teknolojik
- Değişime Uyum Sağlama
- Başarılı Geçmiş
- Çözüm Ortaklarıyla Uyumlu Çalışma