E-Ticaret Seo

E ticaret dünyası, internetin gelişmesi ile birlikte önemli hale geldi. E-ticaret, profesyonel site kurulumu ile başlayan bir konu olarak değerlendiriliyor ve ticarette dünyaya açılmak için gereklidir. E ticarette başarılı olmak için öncelikli konu sitenin tasarım özelliğidir.

E-Ticaret Seo İlk Adım

Site tasarımı, başarılı bir e ticaret için önemlidir. Site temalarını pratik olması, canlı destek seçenekleri, pratik satın alma yazılımları ve ziyaretçi beklentisine uygun yazılımların siteye eklenmesi gibi konular önemlidir. Sitenin kullanışlı olması ve seo uyumlu olması önemlidir. Ayrıca e ticaret sitelerinde arama motoru önemlidir. Özellikle binlerce çeşit ürüne sahip sitelerde arama yazılımı ziyaretçinin aradığı özelliklerdendir.

E-Ticaret ve Seo Uygulaması

Sitenin tasarım özelliği bakımından önemli bir seviyede olması gerekiyor. Tasarım, içerik ve yazılım özelliği yeterli seviyede olan bir e ticaret için seo çalışmaları sitenin ziyaretçi ile buluşmasında etkilidir. Ziyaretçinin kısa sürede kolay bir şekilde aradığını bulması, sitenin hızlı açılması ve hızlı kapanması kullanım kalitesini artırır. E-ticaret siteleri için;

  • Organik makale ekleme işlemleri,
  • Telifsiz fotoğraf ekleme,
  • Backlink çalışmaları seo çalışmalarının temelini oluşturmaktadır.

Dünyaya açılmak isteyen firmalar için profesyonel site tasarımı ve bu siteler için uygulanan seo çalışmaları önemlidir.

E-Ticaret Seo Neden Önemlidir?

Profesyonel bir sitenin ziyaretçi ile buluşmaması durumunda o sitenin önemi kalmamaktadır. Bu nedenle seo çalışmaları sitenin ziyaretçi ile buluşmasında önemlidir. Google arama motorunda anahtar kelime aramalarında ilk sırada yer almak isteyenler için seo çalışmasının önemi son derece önemlidir. İçerik çalışmaları, sosyal medya çalışmaları ve ziyaretçi beklentisine uygun yazılımların siteye eklenmesi gibi işlemler sitenin ziyaretçi sayısını artıracaktır.

E-Ticaret Seo Programı

Ürün kataloğunun siteye eklenmesi ve her bir ürün için özel kategori açıklaması özgünlük açısından önemlidir. Kategori açıklamasının özgün olması ve anahtar kelime ile desteklenmesi, Google aramalarında ilk sıraya yükselmek için önem arz eder. Profesyonel tasarım özelliğine sahip ve arama motoru özelliği ile dikkat çeken sitenin seo çalışması ile müşteri ile buluşması programın ana temasını oluşturuyor.

E-Ticaret SEO 

E-ticaret SEO, sanal mağazaları Google’ın sıralamaların da zirveye taşımak için kullanılır. Çevrimiçi satışlarınızı artırmak istiyorsanız, e-ticaret için iyi bir SEO stratejisi uygulamak çok önemlidir. Burada, onu oluşturmak için dikkate almanız gereken temel faktörlerin neler olduğunu bilmek gerekir. Birçoğunun düşündüğünün aksine, sanal bir mağaza kurmak çevrimiçi satış yapmak için yeterli değildir.

İlk adım olmasına rağmen, organik konumlandırma stratejisine özen göstermek, işletmenize yeni müşteriler çekmek kadar önemlidir. Bu nedenle e-ticaret için her e-ticaret SEO stratejisinin sahip olması gereken temel unsurların neler olduğunu bilmekte fayda vardır.

E-Ticaret Seo

Search Engine Optimization terimlerin kısaltılması olan SEO’nun Türkçedeki kelime karşılığı Arama Motoru Optimizasyonu olarak geçiyor. Seo, temel olarak arama motorlarının web sitelerini daha kolay bir şekilde taramasına sağlayan çeşitli düzenlemeleri kapsıyor. Günümüzde ticari faaliyetlerini dijital alana taşınması ile beraber e-ticaret seo kavramı karşımıza çıkmıştır. E-ticarette başarılı sonuçlar elde etmek için seo çalışmalarına ihtiyaç duyuluyor. E-ticaret firmasının sahip olduğu web sitesinin arama motorlarında ilk sıralarda yer almasını sağlamak için seo çalışmalarını sunuyoruz.

E-Ticaret Seo Hizmeti

Teknolojinin gelişmesi ile beraber tüketicilerin satın alma alışkanlıkları da sürekli değişiyor. Bu değişimler, Google arama motorları yükselişine bağlı olarak web sitesindeki arama sonuçlarındaki yükselişte artıyor. Tüketiciler satın alma işlemi yapmadan önce ürün veya hizmet ihtiyaçlarının %90 oranından fazla arama motorları üzerinden yapıyorlar. Bu doğrultuda ürün ve marka hizmetlerinizi müşterilere sunulması için birçok dijital pazarlana hizmetlerinden faydalanmanız gerekiyor. Tugay Çaylan sunmuş olduğu profesyonel e-ticaret seo hizmetleri ile müşterilerine yardımcı oluyor.

E-Ticaret Seo Çalışması

Marka imajını güçlendirmek ve satışların artırılmasına yönelik yapılan seo çalışmaları ile beraber e-ticaret sitenizin arama motorlarında daha çok ön plana çıkmasına sağlayabilirsiniz. Kalite yönergelerine bağlı kalarak uygulanacak olan kullanıcı odaklı stratejik girişimler ile e-ticaretinizi her platformda yapabilirsiniz. E-ticaret sitelerinin arama motoru optimizasyonu çalışmaları ile uzun vadede kalıcı bir başarı yakalayabilirsiniz. Firmanın sağlam bir marka imajına sahip olması tüm satış ve satış sonrası süreçlerinin %100 kalite ile yürütülmesi için tecrübeli ve uzman görüşüyle ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz.

E-Ticaret Seo Danışmanlığı

E-ticaret firmalarının internet düzeninde görünürlüklerine artırmak ve sitelerdeki organik trafik çekmek için seo danışmanlığı yapıyoruz. Seo konusunda sitesini geliştirmek isteyen firmalara konuyla ilgili stratejik yöntemler geliştirerek onlar için seo çalışmalarını yürütüyoruz. Seo danışmanlığı olmadan yapılacak çalışmalarda zorlanabilirsiniz. Çünkü seo çalışmalarında tecrübe ve bilgi birikiminin olması gerekiyor.
Arama optimizasyonu konusunda uzmanlaşmış ekip olarak web sitenizin performansını artırmak için her türlü içerik üretme işlemlerini yapıyoruz. Dijital pazarlamanın her alanda olduğu gibi seo konusunda da danışmanlık hizmeti alırken dikkat etmeniz gerekiyor. Seo hizmetleri almadan önce danışmanın sizin için neler yapacağı ve ne önereceği konusunu bilmeniz gerekir. Böylece danışmanlık hizmeti alırken hangi hizmetleri alacağınızı veya hangi hizmeti almanız gerektiği konusunda bilginiz oluyor.

E-Ticaret Seo Teknikleri

Seo yani arama motoru optimizasyonu web sitelerini arama motorları tarafından daha kolay bir şekilde bulunması ve internet kullanıcıların bu sayfaları sık sık görünmesini sağlıyor. Teknolojinin gelişmesi ile beraber trend olan e-ticaret web sitesi oluşturmak geleneksel ticaretle uğraşmakta olan işletmeleri daha çok müşteriye ulaşmak ve satışlarını artırmak için kullanacağı en iyi yöntemler arasında yer alıyor.
İnternet üzerinden markaların tanıtımı, pazarlama ve ürün satışı gibi işleri daha az maliyetli ve kolay bir şekilde yapabilirler. E-ticaret web siteleri için uygulanacak bazı teknikler bulunuyor. Bu teknikler sayesinde web sitenizin arama motorlarında hangi sırada olduğunu, rakiplerinin kim olduğunu kolay bir şekilde öğrenebilirsiniz. Anahtar kelime, anahtar kelime cannibalization, rakip araştırması, sosyal medya entegrasyonu, blog sayfaları, video siteleri yardımcısı seo araçların kullanımı ve uluslararası kullanım gibi yöntemler sayesinde e-ticaret platformunuzun daha çok kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

E-Ticaret Sitesi Seo Çalışması

Her geçen gün yüzlerce e-ticaret sitesinin faaliyete başladığı bir internet dünyasında rakiplerinizin arasından sıyrılmak ve bir adım daha önce geçmek için seo çalışmalarına önem verilmesi gerekiyor. Çünkü hayallerinizi kurduğunuz sipariş oranlarına kavuşmak istiyorsanız doğru ve etkili pazarlama yöntemlerine ihtiyaç duyuluyor. Google, Facebook gibi Marketing mecralarında kalıcı bir alana yatırım yapılması gerekiyor.
Seo çalışmaları firma ve markaların organik trafik kazanmaları konusunda büyük önem taşıyor. Yapacağınız doğru ve düzenli seo çalışmaları sayesinde e-ticaret sitenizin hak ettiği yerlere ulaştırabilirsiniz. E-ticaret siteniz için yapacağınız seoo çalışmalarında her adımda yanınızda olmayan devam ediyoruz.
Seo uzun vadeli bir yatırım olduğu için bazı hedef ve stratejilerinizi belirlemeniz gerekiyor. Çünkü seo çalışması bir sefere mahsus yapılan bir çalışma türü değildir. Seo uzun zaman gerektirdiği için faydası da ona eşdeğer oluyor. Seo çalışmaların be tam anlamıyla barışalım başarıya ulaşılabilmesi için arama motorlarını sizden ne istediğini bilmeniz gerekiyor sonuç olarak Seo çalışmalarının tamam mı arama motorlarında var olması için Uzman kişilerden destek almanız gerekiyor.

SEO Ajansı

SEO Ajansı

SEO Şirketi

SEO Şirketi

SEO Yönetimi

SEO Yönetimi

SEO Danışmanlığı

SEO Danışmanlığı

SEO Firması

SEO Firması

SEO Hizmeti

SEO Hizmeti

SEO Çalışması

SEO Çalışması

SEO Fiyatları

SEO Fiyatları

Alaturka Medya

E-Ticaret SEO İçin Nelere Dikkat Etmelisiniz?

Sıkça Sorulan Sorular

E-ticaret SEO yapılması için detaylı bir içerik planın hazırlanması gerekir. Sonrasında özgün ve kaliteli içerikler hazırlanır, hazırlanan içerikler sağlam bir site altyapısının kurulması ile ilgili web sayfasına yerleştirilir. Bu şekilde oluşturulmuş internet siteleri Seo ile uyumlu olur.

E-ticaret SEO çalışmaları, sanal mağazaları Google sıralamalarında daha üst konuma yerleşmeleri sağlanır. Bu şekilde daha fazla trafik alan siteler satış miktarlarını arttırır ve daha fazla karlılık elde edilir.

E ticarette Seo çalışmalarının amacı sanal mağazaları arama motorlarında olan görünürlüğünü arttırmaktır. Online sitelerde seo çalışmaları gelişmiş birçok operasyon sürecini kapsar. Bu yapılan işlemlerde temel amaç ürünlerin ve içeriklerin entegrasyonunu sağlamaktır.

E-Ticaret için ana SEO optimizasyonlarından biri ürün sayfalarındadır. SERP’de daha görünür olarak, o ürünü satın almakla en çok ilgilenen kullanıcılar, e-ticaretinize daha net bir satın alma niyetiyle ulaşacaktır.

Bluelist’e göre, tüm küresel e-ticaret trafiğinin %39’unun doğrudan organik trafikle ilgili olduğu düşünüldüğünde bu çok daha önemlidir. Bu yüzden iyi yapılandırılmış ürün sayfaları, dikkat çekici açıklamalar ve arama motoru takibini destekleyen teknik kurulum ile vakit geçirmenin tam zamanıdır.

Buna ek olarak, Büyük Veri araçlarıyla analitik, tüketicilerin davranışlarını tahmin etmelerine, ilgi alanlarını anlamalarına ve onlara doğru zamanda doğru çözümü sunmalarına olanak tanır.

Sayfalarınızın TO’sunu artırırsınız. TO, sayfalarınızın bir kullanıcının arama amacına ne kadar iyi yanıt verdiğini değerlendirmenize olanak tanıyan bir göstergedir.

Bu ölçüm, seçtiğiniz anahtar kelimeye ve SEO başlığı ve meta açıklamalarla ilgili diğer şeylere bağlıdır. Genel olarak, e-ticaret SEO ile çevrimiçi mağaza SEO’su, doğru sonuçlarda görünmek için gerekli ayarlamaları yapmanıza ve SERP’lerde web sitenizi görüntüleyen kişi sayısına göre tıklama oranınızı artırmanıza yardımcı olur.

Bu bağlamda performansınızı artırmak için iyi bir uygulama, Google Search Console’un “Arama Sonuçları” bölmelerinden bilgi çıkarmaktır. Bunlarda, kullanıcıların web sitelerinize ulaşmak için yaptıkları sorguları görebilir ve muhtemelen bu terimleri sayfalarınızın başlıklarına ve meta açıklamalarına dahil edebilirsiniz.

Sanal mağazalar için E-ticaret SEO olanaklarının önemi büyüktür.

Elektronik ticarette bir SEO stratejisi uygulamanın birçok eylem safhası vardır. Burada daha fazla dikkat gerektiren üç alan bulunur.

Kurumsal blog, e-ticaret için iyi bir uygulama, kendi blogunuzu uygulamak ve sektörünüzle alakalı veya kullanıcılarınızın ilgilendiği konuları kapsayan bir içerik pazarlama stratejisi yürütmektir.

1000 kelimeden fazla uzun gönderiler ile blog, organik trafik oluşturmak için en etkili kanallardan biridir. Bu kaynak, sanal mağazanın tanımlanmış bir pazar nişinde faaliyet gösterdiğinde, sunduğu ürün türüne bağlı olan kullanıcıları çekmesini sağlamak için de çok kullanışlıdır.

Bir örnek de sürdürülebilir giysiler satan şirketlerdir. Google’ın üst sıralarında “sürdürülebilir moda” anahtar kelimesi için iyi bir blog yazısı yapılırsa, o segmentte otorite ve alaka düzeyi oluşturulabilir.

E-ticaret Seo ücretleri için detaylı bilgileri ayrıca danışarak alabilirsiniz. Ürün sayfaları; E-ticaret için SEO’da ürün sayfalarının konumlandırılması da çok önemlidir. İlerideki alıcıları bir ürünü satın almaya ikna edecek olan sayfalar tasarımı önceden çok detaylı bir şekilde belirlenmelidir.

Konum kazanmak için ürün sayfalarınızda SEO uygulamazsanız, kullanıcıların ürünlerinizi organik olarak tanıması imkânsız olacaktır. İlgili içeriklerle, bir çevrimiçi mağazada ürün açıklamaları hazırlamak için en iyi teknikleri öğrenebilirsiniz.

E-ticaret Seo çalışmaları ile birçok artı destek sağlanabilir. Ayrıca kategori sayfaları, çevrimiçi mağazaların Google’da sıralanması için iyi bir seçenektir.

Bu sayfaları optimize etmek değerlidir çünkü aynı sınıftaki tüm ürünlerinizi tek bir yerde toplayarak potansiyel müşterileriniz tüm envanterinize erişebilir. Ayrıca, sayfaları kategoriler halinde yapılandırmak, iyi bir kullanıcı deneyimi (UX) sağlamak için bir gerekliliktir; Bu, sonuçları sınıflandırmak için Google tarafından çok değer verilen bir kriterdir.

E-ticaret için SEO’nun birçok faydası vardır. Bir e-Ticaret SEO stratejisi uygulamak, çevrimiçi satışlarını artırmak isteyen herhangi bir işletme için çok önemlidir. Kaliteli organik trafik oluşturursunuz.

Sanal mağazanızı SERP’lerin en üstüne yerleştirmek, daha fazla insanın doğal olarak gelip ürünleriniz hakkında bilgi sahibi olmasını sağlayacaktır. Aslında, The Search Engine Journal’a göre, çevrimiçi etkinliğin %93’ü bir arama ile başlar.

Ayrıca, nChannel’a göre, çevrimiçi alışveriş yapanların %44’ü bir Google aramasıyla başlar. Sonuç olarak, daha fazla trafik elde etmek, daha fazla satış fırsatına yol açar. Her gün kullanıcıların satın alma isteklerini gösteren milyonlarca arama yapılır. Bu sorgular için sonuç listesinin başında olmak, daha fazla kullanıcının satın almaya hazır olması açısından kritik öneme sahiptir.

Örneğin, SEMRush’a göre “çevrimiçi kıyafet satın al” anahtar kelimesi için aylık 260 arama vardır. Bu çok yüksek bir sayı değildir, ancak bu kullanıcının ne satın almak istediği konusunda zaten net olduğuna şüphe yoktur, bu nedenle bunu mağazanın web sitesinde yayınlamak çok önemlidir.

Ayrıca, köşelerde reklam göstermek için bir ton para harcamadan bu arama sonuçları sayfasının en üstüne çıktığınızı hayal edebilirsiniz.

E-ticaret seo hizmetleri siteleri arama motorlarında üst sıralara çıkarmak için gerekli olan hizmetleri sunar. Yapım aşamasında stratejiniz için bir hedef belirlenir. Bir SEO stratejisinde yapmanız gereken ilk şey, ulaşmak istediğiniz hedefi tanımlamaktır.

Bunun için ilerlemenizi organize bir şekilde takip edebileceğiniz için SMART hedefler oluşturmak idealdir. SMART hedefleri şunlardır: Ölçülebilir, gerçekleştirilebilir, gerçekçi, tanımlanmış bir zaman dilimi belirlenebilir. SMART hedefine bir örnek, “2022’nin ilk çeyreğinin sonunda sanal mağazaya yapılan ziyaretleri %10 artırmak” olabilir.

Gördüğünüz gibi, bu orta derecede ulaşılabilir bir hedeftir ve ona ulaşıp ulaşmadığınızı görmek için çeyrek boyunca ve sonunda veriler izlenebilir.

E-Ticaret Se

E-Ticaret Seonun Önemi

Alaturka Medya Olarak

Erişilebilir Olmanızı Sağlar

İnternet ortamında oluşturacağınız web tasarım ile dijital ortamda kolayca erişilebilir olmanızı sağlanacaktır.

Uluslararası Büyüme Sağlar

Global çapta talep oluşması noktasında rehberlik edecek ve dijital ortam ile duygusal bağ kurması neticesinde uluslararası büyüme sağlayabilirsiniz.

Yeni Müşteriler Bulma İmkanı Sunar

Dijital alanda varlığınızı kanıtlamak adına oluşturacağınız web tasarım ile yeni müşteriler edinme noktasında imkan sunmaktadır.

Google İş Ortağı
Alaturka Medya

Resmi Google Partner İş Ortağıyız!📈

Google Partners Hakkında Aldığımız sertifikalarla Google Ads konusundaki becerileri ve yetkinliklerini kanıtlayan Google İş Ortakları ve Premier İş Ortakları, müşterilerin kampanya başarısını en üst düzeye çıkarmaları ve müşterilerin kampanyalarıyla ilgilenerek işlerini büyütmeleriyle bilinir. Kaynak: Google Partner

Proje Süreciniz

1

Tanışma

Alaturka Medya Ailesi Olarak Sizlerle Tanışma Mutluluğu ve Gururunu Yaşamak İstiyoruz.
2

Talep

İhtiyacınız Olan Tüm Dijital Hizmetleri Tek Yerden Talep Edebilir ve Takibini Yapabilirsin.
3

Planlama

Tüm İhtiyaçlarınızı Sizin İçin Alaturka Medya Planlar ve En Uygun Süreçte Tamamlanır.
4

Teklif

Tüm İhtiyaçlarınız ve Planlamanız Hazırlandıktan Sonra Sizin için En Uygun Teklif Hazırlanır.
Alaturka Medya Anasayfa Beyaz Tower
Alaturka Medya

YENİ HEDEF KİTLELERE İLHAM VERİN

Markanızın internette daha fazla ürün/hizmet satmasına yardımcı oluyoruz.
Alaturka Medya

Profesyonellerimiz

Bizi Tercih Eden

Mutlu Partnerlerimiz
Sizide Aramızda Görmekten Mutluluk Duyarız.
Alaturka Medya

Kurumsal

Dijital inovasyon doğamızla ve teknolojiden beslenip dijital pazarlama çözümlerimizi sürdürülebilir ile birlikte verimlilik ve karlılık sağlamaktır. Çalıştığımız markalarımıza, sahip olduğumuz teknoloji ve uzman kadromuzun deneyimlerinin tümünü sunarak markalarımızı hedeflerinin ötesine taşımak için çalışıyoruz.

Vizyonumuz, bizi tercih eden firmalar için en iyi dijital uçtan uca bağlı marka deneyimini yaratırken, firmalarımızın sahip oldukları tüm potansiyeli gerçeğe dönüştürmek için ilham veren ve akla ilk gelen küresel dijital partner olmaktır.

Dürüst ve güvenilirlik temelleri üzerine tüm dijital çalışmalarımızı inşa ederek;

Yenilikçi ve dönüşümcü

Paylaşımcı, şeffaf

Sonuç odaklılık

Merhametli ve samimi

Olmak temel değerlerimizi yansıtmaktadır.

@alaturkamedya

Bizi Sosyal Medyadan Takip Edin!

INSTAGRAM HESABIMIZDAN KARELER

İletişim Formu

Alaturka Medya İletişim

Çözüm Ortağı Olduğumuz Sosyal Platformlar

Yorum ekle

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.