İPTAL, İADE, DEĞİŞİM VE CAYMA HAKKI HAKKINDA BİLGİLENDİRME

www.alaturkamedya.com.tr internet sitesi üzerinden ön bilgilendirme formu, mesafeli satış/hizmet sözleşmesi ve satış sözleşmesi (“Sözleşme”) (“Satıcı”),
Satıcı tarafından gerekli yükümlülükleri yerine getirdikten sonra akdedilir. Alıcının muvafakatinden sonra, alıcının tüketici haklarına sahip olması halinde,
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile 27 Kasım 2014 Tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan 29188 Sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve diğer
ilgili yasal hükümler saklı kalmak kaydıyla satın alan kişi uyacaktır.

Satıcı, önemli hukuki konuları, elektronik sözleşmelerden doğan hak ve yükümlülüklerinizi, siz değerli müşterilerimizi,
alıcıyı açıkça bilgilendirerek yasal yükümlülüklerini yerine getirecek ve müşteri memnuniyetini sağlayacaktır.

GENEL HÜKÜMLER

Satın alınan mal veya hizmetin eksiksiz olarak belirtilen niteliklere uygun olarak sunulması gerekmektedir.
Satın alınan mal veya hizmet, belirtilen tarihte alıcıya ve/veya kuruluşa sunulur. Alıcı, ancak Ürün’ün teslimatına henüz başlamamışsa,
Satıcı’nın muvafakati ile sözleşmeyi feshedebilir. Satıcı, Alıcı adına işlemi başlattığında veya Alıcı, www.alaturkamedya.com.tr üzerinden ödemeyi gerçekleştirdiğinde,
ürün başlamış kabul edilecek ve bu durumda herhangi bir iptal veya iade talebinde bulunulamaz.
Alıcı’nın satın aldığı ürünü ödememesi veya banka kayıtlarından iptal etmesi halinde Satıcı’nın ifa yükümlülüğü sona erer.
Alıcı’nın bu işlemleri gerçekleştirmesi halinde, Satıcı’nın izinli olsun ya da olmasın ifadan sonra sözleşme bedelini talep etme hakkı saklıdır.
Satıcı tarafından öngörülemeyen mücbir sebeplerin ortaya çıkması veya Ürünlerin zamanında teslim edilmemesi durumunda 3 gün içinde Alıcı’ya bildirimde bulunulacaktır.
Alıcı, siparişin iptalini, benzeri bir ürünle değiştirilmesini veya arıza giderilene kadar teslimatın geciktirilmesini talep edebilir. Satıcı siparişi iptal ederse.
Alıcı’nın nakit olarak ödeme yapması halinde bu ücret, iptal tarihinden itibaren 14 iş günü içerisinde Satıcı tarafından nakden ve defaten ödenecektir.
Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapıp iptal ederse, iptal tarihinden itibaren 14 iş günü içinde bankaya mal bedeli iade edilir ancak banka 1 gün içinde parayı
alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarabilecektir.

İade etmek istediğiniz ürün veya hizmetin kusurlu olması ve belirlenen kargo şirketimiz tarafından gönderilmesi durumunda kargo masraflarını karşılıyoruz.
Bunun dışında kargo firmaları ile tarafımıza ulaşan ürünlerin iade ve değişimlerinde kargo ücreti karşılanmamaktadır. Satıcı, ortaya çıkan herhangi bir
hasardan sorumlu değildir.
Kuruluş tarafından düzenlenen faturalı bir ürünü iade ederken veya değiştirirken, kuruluş tarafından düzenlenen “birim fiyat + tüketim vergisi” karşılığında
“iade faturası” eklenmesi ve ürün veya hizmetin gönderilmesi gerekmektedir.
Satıcı, iptal, iade, cayma ve değişim işlemlerini gerçekleştirmeden önce sipariş için gerekli koşulların sağlandığından emin olacak ve bu durumu Alıcı’ya bildirecektir.
Ürünü iade etmek isterseniz Seohocasi.com müşteri hizmetlerine e-posta ile bildirmek sizin sorumluluğunuzdadır.
alaturkamedya.com.tr, havale, EFT, nakit veya bazı kredi kartı işlemlerinin iadesi şeklinde iade yapabilir.

TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI

GENEL:

Siparişinizi, kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda vermeniz halinde, verilen Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Sözleşme’yi kabul etmiş
sayılacaksınız.

Alıcılar, satın aldıkları ürünlerin satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere
Dair Yönetmelik (RG:27/11/2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasal hükümlere tabidir.

Tüketici sıfatına haiz ALICI, geçerli Mevzuat gereğince bildirilen istisnalar haricinde Sözleşme`ye konu hizmet veya ürünlerin kendisine veya
gösterdiği adresteki kişiye tesliminden veya Sözleşme`nin akdedildiği tarihten itibaren 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe
göstermeden ve cezai şart ödemeden, Sözleşme şartlarına, iptal,iade,değişim ve cayma politikalarına uygun olmak kaydıyla Sözleşme`den cayma hakkına sahiptir.
Cayma hakkı sadece tüketici sıfatına haiz olan gerçek kişiler için geçerli olup, şirket adına yapılacak olan ticari ilişkilerde kullanılması mümkün değildir.
Bu 14 (ondört) günlük süre, mal satışına ilişkin sözleşmelerde tüketicinin malı teslim aldığı günden,
diğer sözleşmelerde ise sözleşmenin akdedildiği günden itibaren işlemeye başlar. Cayma hakkının kullanılması için ALICI,
bu süre içinde hizmeti veya ürünü teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmış olmak,
zarar veya yıpranmaya sebebiyet olmamak kaydıyla SATICI`ya aşağıda detayları belirtilen iletişim bilgileri vasıtasıyla “Cayma Formu” nu göndererek bildirimde bulunmalıdır.
ALICI`nın cayma bildiriminin SATICI’ya ulaşmasından sonra SATICI, bildirimin ulaştığına ilişkin teyit bilgisini ALICI ile paylaşacak ve
bildirimin ulaşma tarihini takiben 14 (ondört) gün içinde cayma hakkına konu hizmet veya ürünlerde zarar, yıpranma veyahut kullanılma olmaması durumunda
Ürün veya Ürünler`in bedelini ödeme şekline uygun bir şekilde ALICI’ya iade edecektir. Cayma hakkı kapsamında iade edilen ürün veya hizmet,
Satıcı’ya iade edilir ancak mal veya hizmetin teslimi sırasında Alıcı’ya ibraz edilen fatura aslının da Alıcı tarafından iade edilmesi gerekir.

KREDİ KARTI İADE PROSEDÜRÜ

Alıcının cayma hakkını kullanması, sipariş edilen ürünün çeşitli nedenlerle teslim edilememesi veya hakem heyetinin alıcıya iadeye karar vermesi,
kredi kartı ile alışveriş yapması ve taksitli alışveriş yapması halinde, burada. kredi kartınıza geri almanın adımları şunlardır:

Banka, alıcının mal veya hizmet satın aldığı taksit sayısına göre alıcıya geri ödeme yapar. Satıcı, mal bedelini tek seferde bankaya eksiksiz olarak ödedikten sonra,
bankanın POS’undan yapılan taksit ödemesinin alıcının kredi kartına çevrilmesi durumunda talep edilen iade tutarı bankadan bakiyeye aktarılacaktır.
Kart sahibinin Guess hesabı. Alıcının satışın iptaline kadar ödediği taksit tutarı ile kartındaki iade tarihi ve son ödeme tarihi uyuşmazsa,
iade her ay kartta görünecek ve daha önce ödediği taksit sayısını alıcı üstlenecektir. geri ödeme yapmak. Bir ay daha ödediği taksitler kadar,
iade alındıktan sonra satışın taksitleri düşürülür.

SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE:

Alıcı’nın satın aldığı Ürün’ü ödememesi veya banka kayıtlarında iptal etmesi halinde Satıcı’nın Ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER:

Malın tesliminden sonra, alıcı tarafından ödemesi yapılan kredi kartının hileli olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan malın bedeli ilgili banka veya
finans kuruluşu tarafından satıcıya ödenmezse, alıcının iade etmesi gerekir. ürünü 3 gün içinde masrafları Satıcıya ait olmak üzere ve Satıcıya geri gönderin.

ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE HİZMET VEYA ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE:

Satıcı tarafından öngörülemeyen mücbir sebeplerin ortaya çıkması ve Ürünlerin zamanında teslim edilmemesi durumunda Alıcı bilgilendirilecektir.
Alıcı, siparişin iptalini, benzer bir ürünle değiştirilmesini veya kusur giderilene kadar teslimatın ertelenmesini talep edebilir.
Alıcı siparişi iptal ederse. Nakit ödemiş ise iptal tarihinden itibaren 14 gün içinde bu ücret nakden ödenecektir.
Alıcı, kredi kartı ile ödeyip sonra iptal ederse, banka satın alma bedelini iptal tarihinden itibaren 14 gün içinde iade eder,
ancak banka parayı 2-3 hafta içinde alıcının hesabına aktarabilir.

SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:

İptal, iade, değişiklik ve cayma işlemlerini gerçekleştirmek isteyen Alıcılar, Ön Bilgilendirme Formu,
Mesafeli Sözleşme ve bu metnin tüm hükümlerini kabul etmiş sayılırlar. Bu sözleşmeler kapsamındaki hüküm ve
koşulları yerine getirerek haklarını kullanmak isteyen alıcılar, aşağıdaki şirket bilgileriyle bize Satıcı başlıklı bir soruşturma gönderebilirler.

Firma Unvanı: Alaturka Medya

Adres: İkitelli Organize Sanayi Bölgesi 5. Cadde Beyaz Tower İş Merkezi 79 Numara Başakşehir / İstanbul

Eposta: info@alaturkamedya.com.tr

Tel: +90 507 839 07 23